RETRO MAT RUBY WOO

                                   RUBY WOO.  RUBY WOO. RUBY WOO.

Kırmızı rujum bitti, ne alsam diye düşünüyorum, internete yazdım 'kırmızı ruj önerileri' diye bu çıktı karşıma ve her yerde bu ruj için çok güzel yorumlar okudum, o yüzden bi denemem lazım diyerekten Taksim Mac mazağasından aldım.(58 tl) Mac'in en çok satılan rujlarından kendisi.
Şu an biraz daha pahalı sanırım. :)

Allahımmm gerçekten kırmızı ruj ki ne kırmızı offf tam benlik diyeceğiniz türden.
Ruby woo, yoğun bir neon kırmızı ve tam mat olduğu için yapısı sert yani sürülmesi kuru dudaklar için biraz zor olabilir,dudağınızı nemlendirdikten sonra uygulamak çok güzel sonuçlar verebilir.

Her cilt tonuna uygun diyebilirim, mavi alt tonunda ki bu özelliğiyle dişlerinizi daha beyaz gösteriyor, gece gündüz severek kullanabilirsiniz arkadaşlar şahsen ben bayılarak kullanıyorum.Kalıcılığı da gayet iyi ama yemekten sonra tazelemeyi öneririm.
      RUJUN ALTINDAKİ ETİKETİNDE RETRO MATTE RUBY WOO RUBY WOO-B35



İkimizde de ruby woo var arkadaşlar.

Burda da iç mekan ve sıradan günlerde bile kullandığımın kanıtı. :D

Yorumlar

Popüler Yayınlar